שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

שני הריונות בנס, בבת אחת!

"אחרי שכבר התחלתי לתקשר עם רבי שמעון", ריתה בר פותחת את הסיפור הנוכחי, שאין לי מושג על איזה נס היא תספר בו הפעם, "יצאתי יום אחד לעיר, ויש לי שם חבר שיש לו חנות, ולאחיינית שלו – שהייתה נשואה הרבה זמן – לא היו ילדים. נקרא לה גילה. באותו יום הלכתי לקנות נעליים באיזו חנות, ולא היו הנעליים שרציתי. הלכתי לאותו חבר, ישבתי קצת אצלו, ואז הגיעה האחיינית שלו, במקרה. ופתאום אני מסתכלת עליה, ואני ידעתי שהיא מתקשה להיכנס להיריון… שלוש שנים בטיפולי פוריות ושום דבר לא קורה… ואמרתי לה: 'את עכשיו, בחודש הזה, נכנסת להיריון'. ככה, בלי קשר לכלום. היא לא שאלה אותי שום דבר, פשוט פתאום ראיתי וידעתי.

אמרתי לה: 'אני הולכת הביתה להביא לך מונסטון', זו אבן שמעודדת שמירת היריון, "היא מסבירה לי בסוגריים. " אמרתי לה שעם זה היא ישנה, עם זה היא עושה סקס ואת האבן הזו היא מצמידה לאזור שליד הרחם. הלכתי הביתה, הטענתי לה את המונסטון ובירכתי אותה, ביקשתי לפי השמות שלהם. למחרת חזרתי לגילה ונתתי לה את האבן, ואמרתי לה שתוריד אותה אך ורק במקלחת."

"וככה, היא האמינה לך, למרות שהייתה מיואשת?" אני שואלת.

"כן." ריתה אומרת. "אבל את יודעת, הדוד שלה אמר לי, 'תגידי, מה את נותנת לה תקוות שווא?? מאיפה את יודעת את זה?' אבל אני ידעתי. פשוט הייתי בטוחה. אמרתי לו: 'החודש היא נכנסת להיריון!' וגילה אמרה: 'הלוואי, מהפה שלך לאוזן של אלוהים'."

"ביום שהבאתי לה את האבן, ניגשתי שוב לחנות הנעליים, לראות אולי כבר הגיעו הנעליים שהזמנתי," ריתה ממשיכה בסיפור, "ניגשת אלי בחורה בחנות הנעליים, ואני אומרת לה: 'תצאי עכשיו מהבית שאת נמצאת בו, מהבית שאת גרה בו עם החמים שלך, תיכנסי לבית אחר – תבקשי לגור בבית אחר – לא איתם. אם תעברי בית, יחד עם בעלך, את תיכנסי להיריון. הכול בסדר איתך ועם בעלך, שניכם פוריים. תעברי בית ותיכנסי להיריון מהר."

"גם היא לא יכלה להיכנס להיריון?" אני שואלת בהפתעה, "שתיים באותו זמן שהגיעו אלייך במקרה?"

"כן," מאשרת ריתה. "פשוט הגיעו אלי, ככה." וממשיכה, "לקח איזה חודש וחצי שבמהלכם לא קיבלתי את הנעליים, ובכל פעם הלכתי לשם. אחרי חודש אני רואה את גילה יושבת בחוץ עם אבא שלה, וראיתי שמתוך אזור הרחם שלה יוצא אור, ושם יושב משהו קטן. ידעתי שהיא בהיריון. שאלתי אותה: 'את יודעת מה אני רואה??' והיא אמרה: 'ששש!… את לא אומרת כלום!! האבן שלך עוד אצלי…' אמרתי לה שתשמור על האבן הזאת, והאבן תשמור לה על ההיריון, ושהיא תלד בן. וכך היה. ואותה אישה שבחנות הנעליים – גם היא נכנסה להיריון באותו זמן.

"קיבלתי דברים ולא הבנתי למה," ריתה מסיימת באנחה ונדמה שהיא מתפלאת בעצמה, עד עצם היום הזה, מיכולותיה. "ואז הבנתי שאלו יכולות התקשור שלי."


דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה