שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

איך להסיר עין הרע

איך להסיר עין הרע – שיטות שיסייעו לכם אם נפגעתם מעין הרע
אם אתם חשים שנפגעתם מעין הרע, ראשית כדאי לבדוק ולוודא את העניין; אם גיליתם שאכן מדובר בכך, אל דאגה – יש מה לעשות; איך להסיר עין הרע? לפניכם כמה שיטות וגישות שנהוגות על ידי מומחים שונים ובתרבויות שונות.

עין הרע עלולה לפגוע בכולנו, שכן מדובר בהשפעה חיצונית לאדם, החודרת את ההגנות האנרגטיות הטבעיות שלו ופוגעת בחלקים שונים בחייו. עין הרע עלולה להיגרם על ידי אנשים שאינם מבקשים את טובתנו או שמקנאים בנו על הטוב ועל השפע שנפל בחלקנו, ובתרבויות מסוימות מאמינים כי היא עלולה להיגרם גם על ידי כוחות אל-אנושיים שאינם מיטיבים, כגון שדים או רוחות רעות. עם זאת, בכל התרבויות ידועות שיטות ומסורות להתגוננות מפני עין הרע וכן דרכים להסיר עין רעה, במקרה שנפגעתם ממנה ואתם מושפעים ממנה.

איך להסיר עין הרע בתפילות?
אחת השיטות היא שיטה אנרגטית, והיא כוללת קודם כול טיהור אנרגטי – של האדם או של המרחב, וכן שימוש בתפילות. הטיהור האנרגטי יכול לכלול חיזוק של ההילה המקיפה את האדם או את המקום שנפגע, כדי שלא יושפעו הלאה, וכן ניקוי של הגופים האנרגטיים. ניקוי כזה, טיהור, יכול להיעשות באמצעות תפילות מתאימות, שימוש ב"עין טובה" ואמירת פסוקים וכיוון כוונות המתאימות למצב ומטרתן להחזיר את השלמות ואת ההגנה לאדם ולמקום. תפילות נוספות הן תפילות לעזרת מלאכים ורתימת עזרתם להתגוננות ולהגנה עתידית של האדם והמקום שנפגעו.

איך להסיר עין הרע

ישנן מספר שיטות להסרת עין הרע.

הסרת עין הרע באמצעות קמעות
שיטה נוספת וידועה היא הסרת עין הרע באמצעות קמעות; הללו יכולים להיות עשויים מעופרת, מתבלינים ומצמחים שונים, להכיל פסוקים או שמות קדושים, ואף לשלב בתוכם אלמנטים כעיניים מחומרים שונים, צבעי כחול וטורקיז וכדומה. קמעות מעניקים כוח וטיהור, כמו גם הגנה, לנושא אותם, ולכן הם יכולים להועיל בהסרת עין רעה.

להסיר עין הרע באמצעות כישוף וטקסים
למי שנפגע קשות מהשפעת עין הרע, יש טקסים וכישופים שנועדו לסייע בהסרתה, אך לשם כך יש להיוועץ במומחים בתחום; מומחה מהתחום יאבחן ראשית אם הפגיעה אכן נובעת מהשפעת עין הרע, ולאחר מכן יאבחן בדיוק את האופן שבו נעשתה והיכן היא פוגמת. לאחר מכן ישתמש בטקסים שנועדו לשם כך, ובדרך כלל שאובים מן הקבלה המעשית. חלק נוסף מהסרת עין הרע הוא שימוש בעופרת באופנים שונים, וכמובן – בדיקת מזוזות והחלפתן בעת הצורך, במקרה של בית שנפגע או של שלום בית שנפגע.

טיפ נוסף
נציין כי יש שיטות עממיות הכוללות, בין השאר, גם בדיקה באמצעות שמן וחישובים נומרולוגיים, לבדיקה האם נפגעתם מעין הרע, אך מומלץ מאוד לא להסתמך עליהן ולהיוועץ במומחים המתמצאים בתחום. בכל הקשור למניעת עין הרע ולאמצעים נגד עין הרע אין כל מניעה להשתמש באמצעים העממיים הידועים, אך ברגע שיש צורך להסיר עין הרע, מומלץ מאוד לא לעשות זאת על דעת עצמכם, אלא להתייעץ עם אדם הבקי בתחום ולפעול על פי המלצותיו.


שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
יפה ברגר
יפה ברגר
מתקשרת, נומרולוגית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)


דירוג

2 thoughts on “איך להסיר עין הרע

  1. שפרה הגיב:

    קודם כל צריך לבדוק את הבית, לפעמים זה פשוט משהו כמו מזוזה פגומה או אם לא טיהרו את הבית כשנכנסו יכול להיות שזה גם תוקע. לא תמיד זה שמישהו באמת שם עליכם עין הרע.

  2. מילנה הגיב:

    רצית לבדוק אם יש לי העחן הרע

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה