שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

דורית דוגה

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדוייקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד.
דורית דוגה
דורית דוגה
זמין/ה לשיחה

דורית דוגה היא מיסטיקנית ואשת רוח, העוסקת בתקשור, בכירולוגיה (ייעוץ על פי כף היד), בנומרולוגיה ובכלי אבחון וטיפול נוספים. דורית מספרת שעוד מילדותה הרגישה והבינה שהיא חשה דברים לפני שהם מתרחשים, והדבר ליווה אותה במשך כל שנותיה. כאשר עברה לגור בשכונת בית הכרם שבירושלים, רכשה את דירתה מזוג שעסק בכירולוגיה, ולאחר שראתה שהם מדייקים מאוד באבחוניהם, התעניינה אצלם היכן למדו. ההמשך כמו נסלל מעצמו – דורית למדה כירולוגיה, ומשם נפתחה דרכה לעיסוק בתחומי הייעוץ המיסטי. במהלך השנים נפתחה גם לתקשור; הדבר היה כאשר עבדה עם אישה שבעלה נפטר כמה שנים קודם לכן, ובשלב מסוים החלה דורית לקבל ממנו מסרים על אודות פרטים אישיים הקשורים לביתה ולחייה של אותה אישה. כאשר בדקה דורית את המסרים עם אותה אישה וגילתה שהם מדויקים לחלוטין, הבינה שהיא מחוברת גם לתדר התקשור.

תחומי העיסוק של דורית דוגה מתקשרת וכירולוגית
כיום סל הכלים של דורית דוגה מלא וגדוש, והיא עוסקת יותר משלושים שנה בייעוץ מקצועי בתחום המיסטיקה. אמנם הכירולוגיה, הקריאה בכף היד, היא הכלי הבסיסי והמנצח שלה, אך יחד איתה היא משלבת כאמור את התקשור, וכן גרפולוגיה, נומרולוגיה ואף אבחון על פי תווי הפנים של האדם.
באמצעות כל אלה דורית מייעצת לאנשים מכל קצות האוכלוסייה וגווניה, ומסייעת להם בפתרון בעיות ואתגרים בתחומי חיים כפרנסה, זוגיות, עסקים, פתיחה אנרגטית והסרת חסימות, בריאות, מערכות יחסים מסוגים שונים ועוד.

ייחודה של דורית דוגה מתקשרת וכירולוגית
דורית מספרת כי כאשר אדם מגיע אליה היא קודם כול מסתכלת על כפות הידיים שלו. "לאף אחד בעולם אין כף יד כמו שלך," היא אומרת, "ובכך אני מתכוונת לציפורניים, לצורתן, למרקם של העור, לצבע של העור, וכמובן לקווים," מסבירה דורית. "יותר מכך, כף היד השמאלית אינה דומה לכף היד הימנית. הן שונות זו מזו. השמאלית מראה את הדברים שעמם נולדנו והימנית מראה את מה שאנחנו עושים בעולם הזה, בדרך שלנו. כל זה יחד יוצר ספר של ממש, ספר שמספר סיפור מלא, מדויק ושלם על האדם – ואת זה אני קוראת. את זה אני יודעת לקרוא בדיוק, כולל דברים שהיו, דברים שיהיו, מה מתאים ומה אינו מתאים לאדם, ואיך הוא מממש את הפוטנציאל שלו בפועל, מה הוא בוחר לעשות עם המתנות שניתנו לו ואיך הוא מתמודד עם האתגרים שהחיים מציבים בפניו."
בעבודה עם כף היד היא משלבת את כל יתר הכלים, לתמיכה ולדיוקים נוספים, להבהרות. מתוך כל אלה, קל להבין שעבודתה וייעוצה של דורית מדויקים. לדבריה, לכירולוגיה יש רמת דיוק שעולה מעל זו של כל השיטות האחרות.

לקוחות מספרים
"דורית היא אישה מדהימה ויועצת מופלאה. הגעתי אליה בתקופה קשה ומאתגרת בחיי כדי להיעזר בה בקבלת החלטות וכיוונים נכונים. היא סיפרה לי דברים מדויקים על עצמי ועל אנשים בחיי… מאז הייעוץ, כל הדברים שעשיתי בהשראת דורית ובהכוונתה – נשאו פירות מדויקים ונכונים לי! יותר מזה, הייעוץ עמה שינה לי את השקפת העולם. היא אישה אמיתית ואכפתית מאין כמותה. ממליצה בחום!"

"אני ממליץ לכל אחד שמבקש שינוי בחייו להתייעץ עם דורית דוגה ולהשתמש בה כ'סמן ימני' לחייו… היא אישה מדהימה מלאת רצון טוב ואהבת אדם, היא באה ממקום נקי ואמיתי לייעץ, וכל מה שהיא אומרת – אמת לאמיתה. היא לא סתם נותנת תחזיות, אלא ממש מספרת לך את סיפור החיים שלך, ברבדים שאפילו אתה לא היית מודע אליהם ולהקשרים ביניהם. מומלצת מכל הלב."

"דורית היא אשת אשכולות, מיסטיקנית מופלאה שמתקשרת בחסד ורואה תלי תלים של פרטים בכף היד. הייעוץ עמה עזר לי מאוד מאוד… יותר ממה שאוכל לתאר במילים."

טיפ לפני יצירת קשר
גם בייעוץ הטלפוני, דורית אינה מוותרת על הייעוץ באמצעות כף היד, הכלי המדויק ביותר לדבריה. לפיכך, לפני השיחה עמה יש להכין שם ותאריך לידה, ולאחר מכן לשלוח לה צילום של כפות הידיים וכן צילום של האדם. דורית מציינת שלפעמים לייעוץ הטלפוני יש אפילו יתרון על פני זה הפרונטלי, והוא באפשרות של המתייעץ להיפתח ללא חשש, ולהרגיש מוגן ובסביבה דיסקרטית.

יצירת קשר
דף הפייסבוק של דורית דוגה

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדוייקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד.
דורית דוגה מתקשרת
דורית דוגה מתקשרת
זמין/ה לשיחה


דירוג

4 thoughts on “דורית דוגה

  1. דנה הגיב:

    אישה יקרה ומדהימה. הגעתי לדורית לייעוץ בתקופה לא פשוטה ומבולבלת בכדי לקבל הכוונה והחלטות. דורית סיפרה לי על עצמי ועל הסובבים אותי בצורה כל כך מדויקת ונכונה. עברה כחצי שנה מאז היעוץ (עדיין אני מתייעצת איתה טלפונית ) כל מה שעשיתי וכיוונתי בעזרתה יצא לי מעולה וכל כך נכון לי. דורית מילאה אותי בהרבה אנרגיות טובות ונתנה לי השקפה שונה וריאלית על החיים. אני מודה לה מקרב לב על ההקשבה והאכפתיות ועל היותה אישה מדהימה ואמיתית . מומלץ מאוד.
    תיזהרו זה ממכר:)

  2. ספיר הגיב:

    דורית אישה עם עולם של סובלנות תמיכה טלפונית ורגשית דאגה חום ואהבה מכוונת אותך לדרך גם אם לפעמים הרגש מאלץ אותנו להישאר במקום הבטוח אך היא פועלת עם השכל ומובילה אותך למקום של הצלחה . דורית היא שליחה שבורא עולם שלח לי היא כמו אמא ממליצה בחום ואהבה

    1. חיה הגיב:

      דורית דוגה אישה מדהימה גם בפאן המקצועי וגם בפאן האישי
      דורית היא אישה שלוקחת את המקצוע לנשמה
      כשישבתי לידה הרגשתי שהיא לקחה אותי מהנשמה
      הידע שלה הוא עצום! היא מתקשרת בצורה מדויקת!!
      באתי אליה עם בעיה ומאד מדוכדכת ויצאתי ממנה מחוזקת
      הים נתנה לי עידוד וכוח להמשיך בשמחה את החיים ולהסתכל על הדברים בצורה אחרת
      חוץ מזה שהידע שלה לא מסתכם רק בתקשור ואימון אלה גם קריאת כף יד מדויקת, נומרולוגיה וגרפולוגיה.
      הרמה והיכולת המקצועית הדהימה אותי, היא עזרה לי בצורה בלתי רגילה!
      טוב שיש אנשים בעולם כמו דורית!!
      ממליצה בחום!!!

  3. דנית הגיב:

    דורית דוגה, דוגה דורית, איזה אישה, חבל על הזמן! עזרה לי בצורה מדהימה להתגבר על כל הקשיים. בנוסף דוגה כיוונה אותי לשפר את אורך החיים שלי ועכשיו אני אוכלת רק קש וסלטים של מקדונלדס – ומאז אני מרגישה חזקה ונבונה. דוגה חזתה את עתידי והכל התגשם!!!.

    תודה רבה על כל העזרה ובהצלחה בהמשך,
    דנית דוגוביץ'

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה