שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

מודעות גוף נפש

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
אסתר תהלים וקבלה
אסתר תהלים וקבלה
נומרולוגית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
רבקה פז
רבקה פז
נומרולוגית, מתקשרת,קוראת בטארוט ומדיום

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

מודעות גוף נפש – כל מה שביקשתם לדעת עליה
רבים מכם ודאי שמעו עליו הקשר הזה כבר, חלקכם אולי יודעים מה הוא אומר ואפילו גילו אותו אצלם, וחלקכם אולי יופתעו כשיקראו את הדברים הכתובים במאמר הזה. הגוף והנפש – האם הם נפרדים לדעתכם, או שיש ביניהם קשר? ואם יש ביניהם קשר? מהו? ומהי מודעות גוף נפש?

אם בעבר חשבו שההפרדה בין גוף לנפש ברורה, שכל אחד מהם צריך להיות מטופל באופן נפרד ושאין כל השפעה הדדית ביניהם, הרי שבעשורים האחרונים חוזרים יותר ויותר לגישות עתיקות מאוד – הוליסטיות – לפיהן גוף ונפש קשורים קשר הדוק ובלתי נפרד זה בזה.

מה הקשר בין גוף לנפש?
על פי כל התורות ההוליסטיות, בהן תורות עתיקות יומין כרפואה הסינית והאיורוודה למשל, הגוף והנפש בלתי נפרדים. יתרה מכך, על פי תורות אלה, הגוף והנפש מתבטאים זה בזה ומקיימים קשר הדוק ביניהם. על פי תורות מסוימות, הגוף מבטא ישירות את המתרחש בנפש וגם מושפע ממנה כל העת, ועל פי תורות אחרות – הנפש והגוף משפיעים בהדדיות מוחלטת זה על זה.

כך למשל, אם אתם סובלים מסימפטום גופני כמו פריחה, אלרגיה או כאבי ראש חוזרים ונשנים – לבטח מקורם בממד הנפשי שלכם, ובכלל זה – הרגש, האינטלקט והרוח. גישות אלה מתבססות על ההנחה כי כל אדם בנוי גופים אנרגטיים ברטטים שונים – מרטטים עדינים ביותר, שהם הגופים הרוחיים יותר, ועד רטטים מוצקים יותר, שהמוצק ביותר בהם הוא הגוף הפיזי. באופן הזה, כאשר דבר מסוים בא לידי ביטוי בגוף הפיזי, המשמעות היא כי הוא החל הרבה קודם לכן בגופים העדינים יותר.

מהי מודעות גוף נפש?
מודעות גוף נפש היא ביטוי שכוונתו להיותו של האדם ער לקשרים המורכבים שבין הגוף והנפש, לאופן שבו הם משפיעים אלה על אלה ולאופן שבו הוא יכול להשפיע עליהם באמצעות היותו ער לאותם קשרים. מבלבל? לא באמת. הכוונה היא שאם אנחנו יודעים שיש קשר בין הגוף לנפש ומקבלים זאת כהנחת חיים בעבורנו, נפתחים בפנינו עולמות גדולים ועשירים. איך למשל? על ידי כך שנוכל להיות רגישים לרגשות שלנו ולמחשבות שלנו ולכוון אותם למקומות שטובים ומיטיבים בעבורנו בטרם יהפכו למחלות או לסימפטומים פיזיים ויהיה קשה יותר לטפל בהם.

איך אפשר לפתח מודעות גוף נפש?
קיימות כיום דרכים רבות לפיתוח מודעות גוף נפש, ובהן גם קורסים העוסקים בכך, סדנאות בהיקפים שונים, טיפולים ואפילו לימודים ברמה אקדמית של כמה שנים. הדרך הטובה ביותר להתחיל לפתח מודעות כזו היא כמו שציינו לעיל, להתחיל להיות מודעים למחשבות שלכם, לרגשות שלכם, לבחירות שלכם – ולדייק ככל האפשר. משמעות הדבר היא כי בכל דבר שאתם עושים, התחילו לפתח את העין הפנימית הזו ששואלת אתכם אם זה באמת הדבר שנכון לכם. ככל שאדם מדייק יותר בבחירות שלו, נפשו רגועה יותר ורגשותיו מותאמים יותר לאמת הפנימית שלו, ועל כן הדברים כלל אינם מגיעים לביטוי פיזי. ממד נוסף של אותה עבודה פנימית הוא להתחיל לפתח קשר הדוק וקרוב יותר עם גופכם, להיות ערים לתשדורת שלו, לכאבים קטנים פה ושם, לתנועה הנכונה לו ולמנוחה הנכונה לו, לפעילות המתאימה לכם בכל שלב וכן הלאה. באופן הזה תתחילו לפתח את השפה הזאת, שפת המודעות של הגוף והנפש, ותרגישו הרבה יותר נוח וטוב בתוך עצמכם.


דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה