שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

פזית ליזרוביץ

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדוייקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד.
פזית ליזורביץ
פזית ליזורביץ
זמין/ה לשיחה

פזית ליזרוביץ' מומחית להעצמת השמחה בחייך
פזית ליזרוביץ' היא מומחית להעצמת השמחה בכלים הוליסטיים, טייטל שנדמה שאין מרוחק ממנו ביחס למקום שבו החלה את דרכה המקצועית – תחום הנהלת החשבונות. פזית מספרת כי במשך חמש עשרה שנים עבדה כמנהלת חשבונות מקצועית, ולאורך כל הדרך חשה כי דבר מה חסר בחייה, מקצועית ואישית, ולא ידעה לשים עליו את האצבע.
השינוי הגדול החל לאחר לידת בניה התאומים, ועם הגעתה לאזור הגליל. באותה תקופה, כאשר ביקשה לשוב לעבודתה הקודמת, חשה שאינה יכולה לעשות זאת, ובערב אחד פתאום נגלתה בפניה ההדרכה הנוגעת לחייה, זו שביקשה וחיפשה שוב ושוב. פזית מצאה את עצמה כותבת את תסריט חייה, כולל כל העיסוקים שבו, ולראשונה קיבלה את המסר הברור שתפקידה להביא שמחה לאחרים ולטפל באופן הוליסטי. משם החלה את מסלול התמקצעותה בתחום, למדה והשתכללה בענפי טיפול רבים ומגוונים, שאת כולם היא משלבת כיום בעבודתה.

תחומי העיסוק של פזית ליזרוביץ' מומחית להעצמת השמחה
כאמור, פזית היא מטפלת הוליסטית רב תחומית; לרשותה עומד מגוון רחב של כלים, בהם פסיכותרפיה הוליסטית, תקשור, דמיון מודרך, הילינג, NLP, רייקי, תטא הילינג, עבודה עם קלפים ועוד. היא מספרת כי אנשים המגיעים אליה הם אנשים הנמצאים במצב של סטרס, של דיכאון, אנשים שאינם מוצאים את דרכם ומבקשים אותה. "אדם שמגיע אלי בדרך כלל מתחיל לשאול שאלות כמו 'מה קורה לי בחיים?' 'למה מגיע לי להיות מסכן?' 'למה אני מתהלך בהרגשה שאני לא שווה מספיק, לא טוב מספיק בשום דבר? לא טוב לי עם עצמי.'" היא מסבירה כי הטיפול מתחיל בשיחה, תשאול המתבסס על הפסיכותרפיה, לאחר מכן משלבים את העבודה עם הקלפים, התומכת בטיפול ומכוונת אותו לאורך כל הדרך. בשלב הבא היא מטפלת באמצעות דמיון מודרך והילינג יחד. לדבריה, התקשור נעשה תוך כדי הטיפול ובמהלך העבודה כולה, שכן המסרים פשוט מתקבלים על ידה וזורמים אל תוך העולם ואל המטופל ברגעים המתאימים.
הקלפים שעמם עובדת פזית הם קלפי מודעות ייחודיים שאותם פיתחה בעצמה והם נקראים "אהבה משחר הבריאה". מדובר בחפיסה המכילה שמונים וארבעה קלפים, בכל קלף תובנה – מסר מהבריאה. פזית מספרת כי כאשר אדם שולף קלף מן החפיסה הוא מקבל הארה לגבי המקום שבו הוא נמצא, ובעצם "מתחיל להבין מה קורה איתו". באמצעות העבודה המשולבת עם הקלפים מסייעת פזית למטופליה למנף את המסרים שהם מקבלים בקלפים, לפתח אותם ולכוון אותם לטובת עבודתם הפנימית ונתיב התפתחותם הנכון.

ייחודה של פזית ליזרוביץ' מומחית להעצמת השמחה
"הייחוד שלי הוא שאני מביאה שמחה לאנשים," היא אומרת. אמירה זו עוברת כחוט השני בתוך כל עבודתה, ומלבד הטיפולים הפרטניים, ליזרוביץ' אף מתמחה ביוגה צחוק, והקימה את "מרכז השמחה שבלב". לדבריה, הילד הפנימי שבכל אחד מאיתנו מבקש להיות חופשי ומאושר, לבטא את הצחוק ואת השמחה שבו. בסדנאות שהיא מנחה היא מזכירה לאנשים את הכלי הפשוט והטבעי של השמחה, ומאפשרת להם להתחבר מחדש למקום של הילד הפנימי, ש"צוחק על העולם ועל הרצינות התהומית שבה אנחנו מתייחסים למחויבויות שבחיינו". כך, חוויית היוגה צחוק מאפשרת לחיות את חיי היום יום מתוך מקום אחר, מתוך פרספקטיבה שונה, חיובית, תומכת בשמחה שללא סיבה.

לקוחות מספרים
"פזית היא מתקשרת בחסד, בעלת כוחות ריפוי מופלאים באמת, כל מה שהיא אמרה – אכן קרה. הטיפול איתך היה מקצועי, הקלפים… מדהימים! יכולת הראייה והאבחון שלך מדויקים ברמות אחרות. תודה רבה שאת קיימת… תודה על שפגשתי בך."

פידבקים מסדנת צחוק

"פזית, אין כמוך עם פנייך המחייכות… תמיד צוחקת ומחייכת. הצחוק שלך מידבק ובמשך כל הסדנה לא הפסקנו לצחוק… אושר. אני ממליצה לכל אחד להשתתף בסדנה של פזית! התרומה האישית היא עצומה, משנה חיים."

טיפ לפני יצירת קשר
פזית מציינת כי לפני יצירת קשר עמה אין צורך להכין דבר במיוחד. כל שיש לעשות הוא להיות פתוחים לקבל את המסרים, את התמיכה ואת השמחה, להרים את הטלפון ולחייג אליה.

יצירת קשר

דף הפייסבוק האישי https://www.facebook.com/rikimamanht

פזית לייזרוביץ – סיפורי לקוחות
סיפור לקוח סיפור מדהים: אל תדאגי – יהיה לך ילד
סיפור לקוח עזרה לחולים – גם במחלות קשות! זה אפשרי
סיפור לקוח מה קורה כשאנחנו לא מרוצים ממי שסביבנו?
סיפור לקוח איך עזרתי לאלמנה, אימא לחמישה ילדים
שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדוייקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד.
פזית ליזורביץ מומחית רייקי
פזית ליזורביץ מומחית רייקי
זמין/ה לשיחה

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה