שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

קריאה בכף היד לפי הקבלה

קריאה בכף היד לפי הקבלה
אם חשבתם שקריאה בכף היד שייכת לתרבויות זרות, שהיא משהו שעושים רק "אצלם" ושהיא דבר שרלטני ולא אמיתי – תחשבו שוב. מסתבר שהקריאה בכף היד מעוגנת גם ביהדות, ויש לה שורשים בספר הזוהר, הספר החשוב ביותר בתורת הקבלה, תורת הסוד היהודית.

מהי קריאה בכף היד?
קריאה בכף היד, או בשמה המקצועי – כירולוגיה (כירו = יד, לוגיה = תורה), היא תורה מיסטית עתיקה, שעל פיה אפשר לחזות את עתידו של אדם על פי הסימנים המצויים בכפות הידיים שלו. על פי תורה זו, לכל דבר בכף היד שלנו יש משמעות ייחודית, והיא חד פעמית אצל כל אדם. עוד לפי הכירולוגיה, לא רק שאפשר לקרוא את עתידו של אדם בכף ידו, אלא שאפשר גם לראות עם אילו איכויות הוא נולד, עם אילו אתגרים ומה המתנות שהוא קיבל.

מהי קריאה בכף היד לפי הקבלה?
בסיסה של הקריאה בכף יד על פי הקבלה הוא כשל הכירולוגיה הקלאסית, אך אומרים שכל המידע עליה מופיע בספר הזוהר. הפירוט המופיע בספר הזוהר באשר לחכמת כף היד מיוחס, על פי המסורת, לרבי שמעון בר יוחאי, אף על פי שיש החולקים על כך. בצירוף לטקסט העוסק בחכמת כף היד בקבלה, מופיע גם טקסט המתייחס לחכמת הפנים. כך, השימוש בכירולוגיה, בקריאה בכף היד, "כשר" למהדרין והוא מותר על פי היהדות ועל פי הקבלה. לא רק זה, אלא שידוע על מקובלים רבים, גם בימינו, ששולטים בחכמה זו ומשתמשים בקריאה בכף היד כדי לגבות את האבחונים שלהם ולעזור לאנשים המגיעים אליהם להתייעצות.

קריאה בכף היד לפי הקבלה

קריאה בכף היד לפי הקבלה

מה אפשר לעשות עם זה?
קריאה בכף היד לפי הקבלה יכולה לסייע להסיק מסקנות רבות ולייעץ עצות רבות, במגוון רחב של תחומים. בין היתר, אפשר לאתר בכפות הידיים את העתיד הקרוב, את התחום הזוגי, את מידת הפוריות – כולל זמני הריונות ולידות, וכן אפשר לייעץ לגבי מקצוע ותחומי לימודים רצויים וטובים לכם. כמו כן, אפשר לגלות את הפוטנציאלים שלכם ואת הדרכים שבהן נכון לכם להתנהל בחיים, את העוצמות שלכם ואת החולשות שלכם – או המקומות המאתגרים יותר, ה"שיעורים" שבאתם לעבור בגלגול הזה, וכן אפשרויות וזמנים מתאימים לעשות שינויים גדולים בחיים. מקריאה בכף היד על פי הקבלה אפשר ללמוד לא רק על האדם עצמו, אלא גם על המשפחה שלו – המשפחה הגרעינית והמשפחה הנוכחית שהקים, וכן על בני הזוג שלו.

מכל אלה אפשר להבין כי קריאה בכף היד יכולה מאוד לסייע לכם לקבל מידע חבוי על עצמכם, מידע אמין המיוצג ממש בכפות הידיים שלכם, וכי אפשר להיעזר בה לקבל תשובות מיידיות להמון בעיות ושאלות שאתם מתלבטים בהן. נסו עכשיו אצל אחד המיסטיקנים שלנו הקוראים בכפות הידיים, ושתפו אותנו בניסיון שלכם. אל תגידו שלא ידעתם…

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
יהודית קונפרטי
יהודית קונפרטי
מטפלת בפסיכולוגיה אלטרנטיבית, NLP ודימיון מודרך

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
איילה עדן
איילה עדן
יועצת, מדריכה, אסטרולוגית, נומרלוגית וקוראת בטארוט

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה