שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

מהו הילינג קבלי והיכן לומדים בישראל?

מהו הילינג קבלי והיכן לומדים בישראל?
אם אתם שומרי מסורת, דתיים, או פשוט "מחוברים" ליהדות ואוהבים את החכמה שבה, ואם אתם מחוברים לעולם הרוח – תשמחו לשמוע על ההילינג הקבלי. מדובר בשיטת טיפול השייכת לתחומי המיסטיקה, ומבוססת על חכמת הקבלה שלנו. מהו הילינג קבלי? במה הוא שונה מהילינג אנרגטי מסורתי ואיפה אפשר ללמוד אותו? המשיכו לקרוא.

מהו הילינג קבלי?
הילינג קבלי הוא שיטה לריפוי אנרגטי, שבה עושים שימוש בהעברת אנרגיה באמצעות כפות הידיים ובאמצעות המחשבה וההתכוונות של המרפא – והוא קשור לעולם היהדות. האופן שבו ההילינג הקבלי קשור לעולם היהדות והקבלה הוא העובדה שהוא נשען על סמלים ועל חכמה מתוך הקבלה היהודית. בכלל זה בהילינג הקבלי עושים שימוש בסימנים ובכוחות אנרגטיים המחוברים ליהדות בלבד, עובדים באמצעות מדיטציות המחוברות לספירות ולעץ החיים, משתמשים בכוח האותיות ובסודות נוספים מספר הזוהר ומעולמות הקבלה היהודיים.

איך זה עובד?
באמצעות כל אלה מתעל המרפא את האנרגיה למקומות שבהם זקוק המטופל לריפוי, והוא מאזן אותו על ידי חיבור לכוחות של קדושה. לעתים עושים בהילינג הקבלי גם שימוש בתפילות, בפסוקים בעלי כוחות חזקים ובחיבור לדמויות מעולם היהדות. כל אלה מעבירים את האנרגיה המיוחדת ליהדות, הספציפית לה בלבד, ומאפשרים לה לרפא. בהילינג הקבלי, כמו בהילינג אנרגטי רגיל, עושים שימוש בבדיקת המרכזים האנרגטיים והערוצים החסומים, ועובדים עם הגופים האנרגטיים השונים של האדם.

הילינג קבלי - האנרגיה המיוחדת של היהדות.

הילינג קבלי – האנרגיה המיוחדת של היהדות.

במה יכול לעזור ההילינג הקבלי?
הילינג קבלי יכול לעזור בראש ובראשונה במקרים שבהם אתם רוצים להתנקות ולהתחבר לעצמכם ולנשמתכם מחדש. אם אתם מרגישים אבודים בעולם, אם אתם מרגישים שהאנרגיות שלכם ירודות יותר, ואם אתם מרגישים שאתם זקוקים לחיבור רוחני מחדש – ההילינג הקבלי הוא טיפול מאוד מתאים לכך. מעבר לזה, הילינג קבלי יכול לסייע בכל המקרים שבהם הילינג אנרגטי עוזר, ובכלל זה בבעיות של אלרגיות, מגרנות, תסמינים פסיכוסומאטיים, בעיות רגשיות ונפשיות, וכן בקשיים התנהגותיים וחברתיים.

היכן לומדים הילינג קבלי בישראל?
יתרון נוסף של ההילינג הקבלי הוא העובדה שהוא מותר לשומרי מסורת ולדתיים; כך, אם אתם משתייכים לאחד משני המגזרים האלה, תוכלו ללכת ללמוד הילינג קבלי באחד מהמוסדות המובילים המציעים כיום לימודים כאלה (אין רבים המציעים לימודים בתחום), כמו מכללת לוסקי או מכללת אחלמה, למשל. רק כדי לסבר את האוזן, במסגרת לימודי הילינג קבלי לומדים נושאים בסיסיים בהילינג אנרגטי – כמו מרכזים אנרגטיים, חיבור לאנרגיית הריפוי וכדומה, וכן לומדים הגנות המבוססות על עולם הקבלה ושואבות ממנו, לומדים על עשר הספירות וכל הסודות שלהן, לומדים על כוח האותיות ומהותן, ועוד.

נוסף על כך, תוכלו להיות שקטים כאשר אתם נעזרים באחד המיסטיקנים המומחים שלנו, המטפלים גם באמצעות הילינג קבלי. בין אם אתם רוצים להתייעץ עמו היכן ללמוד את התחום ובין אם אתם זקוקים לעזרה – כדי שתפנו עכשיו לאחד מהם, תתנסו בטיפול הילינג קבלי ותדעו שאתם נמצאים בידיים הנכונות, תרתי משמע.

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
רויטל האסטרולוגית
רויטל האסטרולוגית
אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
דליה תמיר
דליה תמיר
נומורלוגית, מדיום, יועצת רוחנית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה