שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

איך עוברים מייאוש לחתונה

איך עוברים מייאוש לחתונה – כהרף עין!
באה אלי מישהי שהייתה כבר מיואשת; היא הייתה בת שלושים ושבע, לא הייתה לה זוגיות ולא התחלה של קשר, והיא מאוד רצתה משפחה וילדים. היא הייתה כבר במקום שהיא חשבה שזה לעולם לא יקרה, שהיא לא תמצא מישהו מתאים, והתחילה לחשוב ברצינות על להיות אם חד הורית לעשות הפריות דרך תרומת זרע וזהו.

שינוי כיוון בבחירת הגברים
היא הגיעה אלי וקודם כול בדקתי את המפה הנומרולוגית שלה. כשהיא הגיעה ראינו שהיא בחרה רק את הגברים הבעייתיים, שזה נמצא בהיבטי הזוגיות שלה במפה; בהיבט הזוגיות שלה היא מושכת לגברים טיפוליים – ולכן תמיד חיפשה גבר לטפל בו. הסברתי לה שזה בא מחוסר ביטחון עצמי, מהעובדה שהיא לא מאמינה שתוכל להתחבר לגבר ששווה לה – כי היא בעצמה לא מרגישה מספיק שווה, ולכן, מתוך זה שפחדה להרגיש לא שווה ושיהיה מישהו מעליה – תמיד בחרה את אלה שהיא "תהיה מעליהם".

אז קודם כול כשהיא הגיעה זיהינו את זה. במקביל היא גם סיפרה לי שהיא רוצה להחליף עבודה ושהיא לא מבסוטה מהמקום שהיא נמצאת בו, אבל במפה ראיתי שהשנה היא השנה שלה למסד קשר ולעשות חתונה. אמרתי לה שקודם כול צריך להתמקד בזוגיות – איך יוצרים זוגיות, איך בוחרים בן זוג נכון, שיתאים לה.

האם הוא רציני??
התחלתי לעבוד איתה לאורך זמן – איך לבחור בן זוג, איך להבחין מי נכון לה ומי לא, איך לשדר נכון, איך לבחור נכון, אילו צעדים לעשות. היא נכנסה לאתרי היכרויות והתחילה להכיר בחורים, והביאה אלי אפשרויות שמצאו חן בעיניה, את תאריכי הלידה שלהם ואת השמות שלהם. עוד דבר שעבדתי איתה עליו הוא להכיר מישהו ולבדוק מה הכוונות שלו בכלל. יכול להיות שהוא מקסים ואדם טוב והכול, אבל הוא בכלל לא מחפש קשר מעמיק, הוא לא רציני. אם רואים שהוא רציני, אפשר להמשיך ללכת ולבדוק את זה.

לבחור במדויק
ככה הלכנו לאורך זמן, תוך כדי חיזוק הביטחון שלה בעצמה והבחירה בגברים שטובים לה ולא בכאלה שהיא תטפל בהם. עבדתי איתה באמצעות התקשור וקלפי הטארוט, נעזרתי בהם כדי לראות מה אותו גבר חושב עליה, מה ההשפעות שיש עליו מהסביבה ועוד. ממש בנינו תכנית והלכנו על פיה – צעד אחרי צעד, עד לכיבוש היעד. ככה עבדנו במשך כמה זמן, עד שיום אחד היא הביאה לי נתונים של מישהו, ואמרתי לה: "בינגו. זה הבנאדם." היא התחילה לצאת איתו, ותוך חודשיים כבר הייתה בהיריון… בחודש הבא היא מתחתנת. העניין הוא שבנומרולוגיה רואים מתי המועדים שמתאים לאדם "לסגור פינה מסוימת". לכל שנה יש את העניין שלה. זה ממש כמו מפת דרכים.

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
יהודית קונפרטי
יהודית קונפרטי
מטפלת בפסיכולוגיה אלטרנטיבית, NLP ודימיון מודרך

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
איילה עדן
איילה עדן
יועצת, מדריכה, אסטרולוגית, נומרלוגית וקוראת בטארוט

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה