שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

איך לתקשר עם הנשמה שלי

איך לתקשר עם הנשמה שלי?
האם גם אתם שומעים על אנשים סביבכם שמתקשרים עם הנשמה שלהם והיא מובילה אותם בחיים? האם גם אתם תוהים על אודות משפטים כמו "הקשבתי לנשמה שלי, וזה מה שהיא אמרה לי לעשות"? האם גם אתם סקרנים לדעת מה היא בכלל אותה נשמה, איך יודעים אם התחברתם אליה או לא ואיך אפשר בכלל לשמוע אותה?

מהי הנשמה שלנו?
ראשית, חשוב בכלל להבין מה היא הנשמה שלנו, לפני שאתם קוראים את ההמשך ומבינים איך לתקשר איתה. כדאי שתבינו קודם כול מה היא, ותבחרו אם אתם בכלל מעוניינים להכיר אותה ולתקשר איתה, לדעת מה היא מבקשת מכם ומה היא רוצה מכם.

הנשמה שלנו היא החלק הרוחני ביותר המצוי בנו, המקושר לעולמות העליונים בבריאה, הרוחניים, אלה שאינם נראים בעין האנושית, כמובן. על פי גישות שונות, בעיקר ביהדות, הנשמה היא החלק המקושר לבורא עולם, והיא חלקיק אחד מתוך צביר נשמות, קובץ נשמות, השייך לעם היהודי ומהווה יחד נשמה אחת גדולה. כלומר, כל אחד מאיתנו נושא חלק קטן, שהוא הנשמה שלו, ויחד אנחנו מהווים נשמה אחת גדולה. אותה נשמה היא מהות רוחנית, שאינה חווה את המציאות הגשמית כפי שאנחנו חווים אותה מתוך הגוף החומרי שלנו, והיא בעצם ה"אני" הפנימי ביותר שלנו, התודעה, המהות שלנו – ללא האגו וללא תסמיני הנפש השונים, המאפיינים את החיים בתוך גוף אנושי ובתוך מערכת רגשית אנושית, על היחסים השונים המתקיימים ביניהן ובינינו לבין אנשים אחרים.

נשמה

איך מתקשרים עם הנשמה?
כך, הנשמה היא בעצם החלק העליון שלנו, זה החלק המקושר לבריאה באופן הרואה את התמונה הגדולה יותר, זו שמעבר לחוויה האנושית המצומצמת שלנו, ומסוגל לכוון אותנו למטרות העמוקות שלנו, לתכלית שלנו, לחיבור למהות שלנו.

הדרך לתקשר עם הנשמה, עם אותו חלק עליון ורוחני, היא קודם כול ללמוד לזהות את הקולות העדינים והדקים שהיא שולחת אלינו. השלב הראשון והראשוני ביותר הוא להבדיל בין מה שהשכל שלנו אומר לנו למה שהקולות העדינים בתוכנו מספרים לנו. יש הקוראים לקולות אלה אינטואיציה. האינטואיציה או הנשמה אינן מדברות בקולות גבוהים ורמים. בניגוד לשכל שלנו – שצועק עלינו ותמיד בטוח שיש לו תשובות נכונות ופתרונות ידועים מראש לכל דבר – הנשמה מדברת בשקט. אפשר לשמוע אותה כשיושבים רגועים, אולי בעת מדיטציה, אולי סתם בעת מנוחה עמוקה או ברגעים שלפני השינה או ממש בעת היקיצה. היא לוחשת לנו, מעבירה לנו מסרים שהיא מבקשת מאיתנו לכוון אותם על פיהם, כאלה שיעשו לנו טוב יותר, שיהפכו את החיים שלנו לנעימים ולרגועים יותר, כי הם יהיו מתואמים עם מה שנכון לנו באמת ולא עם מה שאנחנו חושבים שנכון לנו.

דרכים נוספות לתקשר עם הנשמה שלנו
דרכים נוספות לתקשר עם הנשמה הן באמצעות תחושות בטן חזקות ובאמצעות מסרים מילוליים שאתם מקבלים פתאום באמצע היום או לגבי מישהו מסוים או סיטואציה מסוימת. יש המספרים כי הם שומעים את הנשמה שלהם ואת המסרים שלה באמצעות הרגשות שלהם בצורה הטובה ביותר. כשהם יודעים להבדיל בין רגש שמגיע מהאגו ובין רגש עמוק יותר ונקי יותר – הם מרגישים מה נכון להם ומה לא נכון להם, ובכלל זה דברים שהם הרבה מעבר להיגיון, כמו אל אילו אנשים להתקרב ואל אילו לא להתקרב, אל אילו מקומות נכון להם ללכת, היכן וכיצד לחפש עבודה ועוד. כל אלה ללא ספק מאפשרים חיים קלים וזורמים יותר, חיים שבהם ההדרכה שלנו נובעת ישירות מתוכנו ובהם אנחנו האדונים של עצמנו ויודעים מה נכון לנו ומה לא ומתי.

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
יהודית קונפרטי
יהודית קונפרטי
מטפלת בפסיכולוגיה אלטרנטיבית, NLP ודימיון מודרך

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
ריתה בר
ריתה בר
מתקשרת, מדיום, נומרולוגית, יועצת רוחנית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה