שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

תקשור עם נשמות של מתים – מסרים שקיבלתי מאמי המנוחה

תקשור עם נשמות של מתים – מסרים שקיבלתי מאמי המנוחה
בעוד חודש אני עומדת להתחתן. חיכיתי המון זמן לרגע הזה, כל חיי. חיכיתי וחיכיתי, ובסוף מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי… איך אמרו חכמינו? "יגעת ומצאת – תאמין"? אז כזה. מהרגע שפגשתי אותו החיים שלי פורחים יותר ויותר מיום ליום, הכול הולך ונעשה טוב יותר, ודבר אחד כל הזמן מסתובב איתי ומעיב על השלווה הפנימית שלי… אימא שלי לא תהיה בחתונה שלי.

למה פניתי לשיחת ייעוץ עם מיסטיקנית?
אימא שלי, שנפטרה לפני שלוש שנים בסך הכול, אימא שלי, שעברה איתי כמה מערכות יחסים מכאיבות שחוויתי וקיוותה בשבילי רק לטוב ולאושר הגדול ביותר שמגיע לבת שלה… אימא שלי לא תהיה בחתונה. שלמה ככל שהייתי עם ההחלטה להתחתן איתו, הרגשתי שהדבר הזה מציק לי – שאני חייבת לדעת מה אימא שלי הייתה אומרת, שאני חייבת לקבל את הברכה שלה לפני שאני מתחתנת.

הלכתי עם ההרגשה הזאת לא מעט חודשים. האמת, לא ידעתי מה לעשות. אמנם אני מכירה את עולם המיסטיקה ושמעתי על מתקשרים שיכולים לתקשר עם נשמות של מתים, אבל אף פעם לא ניסיתי את זה בעצמי, ולא הייתי בטוחה שאני אפילו מאמינה בזה. ואז פגשתי במקרה חברה של אמי, מישהי שהייתה חברה מאוד קרובה שלה, ככה סתם בסופר יום אחד. שתינו מאוד התרגשנו להיפגש, סיפרתי לה על החתונה והזמנתי אותה כמובן, ואז היא שאלה: "את רוצה לדעת מה אימא שלך הייתה אומרת על זה?" הרגשתי כאילו היא תוקעת לי חץ בלב… "ברור!" השבתי. "אבל אין מה לעשות… אצטרך לחיות עם ההרגשה הכבדה הזאת…" "לאו דווקא", היא השיבה לי והפתיעה אותי. "אני מכירה מתקשרת מדהימה שאני הלכתי אליה כדי לסגור מעגל עם אימא שלי לפני כמה שנים. היא מתמחה בדיוק בדברים האלה. לכי אליה. תתקשרי, אל תהססי".

כך תקשרתי עם אמא.

כך תקשרתי עם אמא.

אילו מסרים מתוקשרים קיבלתי בשיחה?
מאחר שאני לא מאמינה במקריות. התקשרתי אל אותה מתקשרת עם נשמות עוד באותו יום, ודיברנו. בהתחלה היה לי קשה להיפתח, אבל אחרי שסיפרתי לה רק בכלליות על המצב שלי, והיא התחילה להגיד לי פתאום איפה אנחנו עומדים להתחתן, מה אני עומדת ללבוש ואיפה קניתי את שמלת הכלה שלי – הבנתי שאימא שלי מדברת דרכה. היא הוסיפה וסיפרה לי כל מיני פרטים (שידעתי כמובן) על הארוס שלי, ואז הייתי בטוחה לגמרי שאימא שלי מחוברת אלינו עכשיו בשיחה. שאלתי אותה אם היא מאשרת את החתונה הזאת, והמסר שקיבלתי היה: "לא רק שאני מאשרת – אני שלחתי אותו אלייך! אני מברכת אותך בלב שלם, אני אלווה אותך כשתלכי אל החופה וגם כשתעמדי תחתיה. ואני אהיה לצדך גם בלידות שלך, והראשונה שבהן תהיה עוד השנה!"

אז מה המסר שלי אליכם?
סיימתי את השיחה הזאת בוכה מרוב התרגשות. זאת הייתה אימא שלי, אלו היו המילים שלה וסגנון הדיבור שלה. לא היה לי כל ספק. שמחתי שקיבלתי את ההזדמנות להתחבר אליה, והרגשתי שגם אותה חברה נשלחה על ידי אימא שלי, כשליחה. והכי חשוב – ידעתי שאימא שלי איתי, שהיא לא עזבה אותי ושהיא תהיה איתי כל החיים – וגם בחתונה שלי.

אם יש משהו שמטריד אתכם, אם אתם מרגישים שהשארתם משהו פתוח עם מישהו מחייכם – אל תשמרו את זה בפנים! פשוט דברו עם מתקשרת עם נשמות של מתים. זה באמת אמיתי וזה יחזיר לכם את שלוות הנפש שלכם!

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
יהודית קונפרטי
יהודית קונפרטי
מטפלת בפסיכולוגיה אלטרנטיבית, NLP ודימיון מודרך

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
איילה עדן
איילה עדן
יועצת, מדריכה, אסטרולוגית, נומרלוגית וקוראת בטארוט

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)


דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה