שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

מתי אמצא אהבה לפי נומרולוגיה?

מתי אמצא אהבה לפי הנומרולוגיה – האם זה עובד?
הנומרולוגיה היא אחת השיטות שידועה ביכולות החיזוי המדויקות שלה, בחישובים הברורים ובעומק של התחזיות שאפשר להפיק על פיה. אם גם אתם שואלים את עצמכם את השאלה "מתי אמצא אהבה" – כדאי לכם מאוד לדעת שעל פי הנומרולוגיה, התחזיות אכן עובדות. בהחלט.

הנומרולוגיה והאופן שבו היא עובדת
הנומרולוגיה, תורת המספרים, מבוססת על המרה של אותיות השם לספרות וכן על חישוב של ספרות תאריך הלידה. מתוך הנתונים הבסיסיים האלה, בונה הנומרולוג באמצעות שיטות שונות וחישובים שונים, עולם ומלואו. חלק מהניתוח הנומרולוגי יכול לגלות לכם למשל את התכונות הבסיסיות שלכם, את החזקות שלכם, את המקומות שבאתם לתקן בגלגול הזה וגם את הייעוד הנשמתי שלכם – הדבר שאותו באתם להגשים בגלגול הזה ולתת לעולם במתנה. נוסף על כך, הנומרולוגיה מתייחסת ל"שנה האישית" וכן ל"פסגות". נומרולוג טוב יודע לשלב את כל הדברים האלה עם המקום שבו אתם נמצאים בחיים, ולהדריך אתכם בדיוק מה נכון לעשות ומתי.

מתי אמצא אהבה לפי נומרולוגיה?

מתי אמצא אהבה לפי נומרולוגיה?

מתי זמן טוב לאהבה על פי הנומרולוגיה?
על פי שני אלה, אפשר לדעת בדיוק מתי מתאים למצוא אהבה ומתי מתאים פחות. כך למשל, שנה אישית 2 ו-6 נחשבות מצוינות לאהבה ולמשפחתיות, שנה אישית 3 נחשבת לטובה להוספת ילדים למשפחה וכן הלאה. לכל שנה האנרגיה שלה, עבורכם ועבורכם בלבד. לכל אחד מאיתנו יש תקופות של פוריות, תקופות שמתאימות לחתונה ותקופות שאינן מתאימות לשני אלה, תקופות שקל בהן יותר להתחבר לבן זוג ותקופות שתכליתן האנרגטית היא לפתח את הקריירה. נומרולוגים מומחים מסבירים כי לעתים אנשים מנסים במשך שנים ולא מצליחים, פשוט משום שזה לא הזמן הנכון. "הכול תלוי בזמן המתאים," אומרים לנו. "כשהזמן מתאים, הכול קורה בקלות."

אז האם זה עובד?
לקוחות שדיברנו איתם ונעזרו בייעוץ נומרולוגי למציאת אהבה מספרים כי ההדרכה שקיבלו היתה מדויקת, ועזרה להם לדעת בדיוק מה מתאים לעשות מתי ובאיזה אופן. "אני חיפשתי במשך שנים זוגיות, ושום דבר לא עזר, לא משנה מה עשיתי," מספרת ליאת. "כשהגעתי לנומרולוגית, הסתבר שפשוט לא הייתי בתקופה מתאימה. היא הסבירה לי שתקופה מתאימה לזוגיות וגם לחתונה תיפתח על פי השיאים שלי ועל פי השנה האישית כבר בעוד חודשיים, ביום ההולדת הבא שלי, ואז הכול יהיה הרבה יותר קל. כמו כן, היא אמרה לי שלפי האופי שלי בכלל לא מתאים לי להכיר בחורים דרך אתרים, ואני צריכה ללכת ללמוד משהו שמעניין אותי, ושם אפגוש את בן הזוג שלי," היא מוסיפה. "וכך באמת היה! כעבור ארבעה חודשים מהיום שהייתי אצלה, פגשתי את בן הזוג שלי במקום שאליו נרשמתי ללמוד מיד לאחר הפגישה איתה. כעת אנחנו יחד כבר חצי שנה, ובעוד חודשיים אנחנו מתחתנים! לא האמנתי שזה יכול להיות כל כך קל."
חשוב לציין שליאת איננה יחידה בסיפור הזה. רוב האנשים שתדברו איתם והתנסו בנומרולוגיה יגידו לכם שהיא עובדת, גם ובעיקר בכל מה שקשור למציאת אהבה ולזמנים הנכונים לכך. "הסיבה לכך היא פשוטה," אומרים המומחים שלנו, "זה הכול נמצא במספרים. חישוב פשוט שמוביל לתוצאה אחת, שאף פעם אינה מאכזבת."

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
יהודית קונפרטי
יהודית קונפרטי
מטפלת בפסיכולוגיה אלטרנטיבית, NLP ודימיון מודרך

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
איילה עדן
איילה עדן
יועצת, מדריכה, אסטרולוגית, נומרלוגית וקוראת בטארוט

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה