שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

תקשור כפתרון לבעיות בריאות

תקשור כפתרון לבעיות בריאות – איך להתמודד מול כל הקשיים?
בעיות בריאות כרוניות, מחלות מתמשכות, אלרגיות, כאבי ראש ואפילו ניתוחים. כל אלה נכללים תחת המונח "בעיות בריאות", וכל אלה נכללים בפתרון שאנחנו מציעים לכם במאמר הזה, פתרון שהוא קצת מחוץ לקופסה. איך מתמודדים עם זה?

מה קורה כשאתם סובלים מבעיות בריאות?
מי שאי פעם סבל מבעיית בריאות מתמשכת, יודע שזה משפיע על כל התנהלות החיים; אתם לא ישנים טוב, אתם לא מרגישים טוב, אתם נמצאים בטיפולים, אתם מתנהלים סביב הטיפולים, זה פוגע בסבלנות שלכם לאנשים היקרים לכם ביותר והרבה פעמים לצערנו זה גם פוגע בפרנסה שלכם. הבעיה המרכזית עם בעיות בריאות קשות יותר או עם מחלות כרוניות או מתמשכות, היא שאף אחד לא באמת יודע להגיד לכם מה יהיה, איך הטיפול יתקדם ואם הוא אכן מסייע. יותר מזה, קיימים לא מעט מצבים שבהם אף אחד לא יודע להגיד לכם אם זה אי פעם ישתנה. וזה אולי הקושי הגדול ביותר. כל עוד אנחנו יודעים שאנחנו מתמודדים עם משהו לתקופה מסוימת, אנחנו מסוגלים איכשהו לעמוד בקשיים שהוא מביא ולצלוח אותם בצורה טובה יותר, לגייס את הכוחות שלנו ואת הסביבה שלנו ואפילו לנסות לשמור על אורח חיים קבוע בצורה כזאת או אחרת. אבל ברגע שאנחנו לא יודעים מה יהיה ואם בכלל זה ייגמר אי פעם – זה החלק הקשה ביותר.

תקשור כפתרון לבעיות בריאות

תקשור כפתרון לבעיות בריאות

איך אפשר לסייע לבעיות בריאות באמצעות תקשור?
כאשר אנחנו לא יודעים איפה אנחנו נמצאים ולאן אנחנו הולכים, אם המחלה או המצב שממנו אנחנו סובלים אי פעם ייגמרו או ישתפרו – מצב הרוח שלנו ירוד ורואים אנשים רבים שממש מאבדים את שמחת החיים שלהם ונחלשים מאוד כתוצאה ממצבים כאלה. ייעוץ מיסטי באמצעות תקשור יכול לסייע לכם בדיוק במצבים האלה. התקשור נותן תשובות מדויקות, ויכול להרים אתכם מהמקומות הקשים שאתם נמצאים בהם. בין אם המצב עומד להשתפר ובין אם לא – תקשור יוכל להבהיר לכם היכן אתם עומדים וכיצד נכון לכם להתמודד עם זה ולהיערך לזה.

מה המומחיות של תקשור בנושאי בריאות?
מתקשר טוב, יועץ מומחה, יוכל לכוון אתכם הן לשורש המחלה או הסימפטומים שלכם, והן לרופא המתאים לכם ביותר. נוסף על כך, בתקשור מהסוג הזה אפשר לראות אם ומתי כדאי לבצע הליכים התערבותיים (כגון ניתוחים), ואפילו היכן. נוסף על כך, המתקשר יוכל להגיד לכם אם התרופות שאתם מקבלים אכן מסייעות לכם או שיש לשנות מעט את המינון או את הסוג שלהן (או להתייעץ עם הרופא כדי להפסיק את השימוש בהן בכלל). יותר מכך, יש המון סיפורים על אנשים שהגיעו למתקשרים עם בעיית בריאות מסוג אחד, או בכלל לטיפול בנושאים אחרים שאינם בריאות, ויצאו אם אבחנות מדויקות מאוד – שלא היו ידועות להם כלל ושלאחר מכן אומתו באמצעות הבדיקות הקונבנציונליות המתאימות ועל ידי רופאים מוסמכים. מיותר לציין שבחלק מהמקרים הללו, אותם מתקשרים הצילו את האנשים – שכן הם עשו "אבחנות מוקדמות מאוד", דבר שבחלק גדול מהמחלות הקשות הוא מציל חיים.

זאת אומרת שאם היה לכם ספק עד עכשיו אם כדאי או לא כדאי לפנות למתקשר לצורך נושאים בריאותיים, ברור שאין לכם מה להתלבט. הרימו את הטלפון עכשיו וחייגו, כי ב"בריאות לא משחקים".

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
יפה ברגר
יפה ברגר
מתקשרת, נומרולוגית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה