שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

למה עצה היא הדבר החשוב ביותר שתוכלו לתת לעצמכם?

למה עצה היא הדבר החשוב ביותר שתוכלו לתת לעצמכם?
לפעמים בחיים אנחנו שוקעים בתוך היום יום, רודפים אחרי הזנב של עצמנו, עסוקים ב"איך", ב"האם" וב"איזה" – ושוכחים את השאלה החשובה ביותר, שאלת המהות: "למה". רגע לפני שאתם מחליטים לאיזה יועץ לפנות, קחו לעצמכם דקה והזכירו לעצמכם למה בכלל כדאי – למה עצה היא הדבר החשוב ביותר שתוכלו לתת לעצמכם? אז זהו, שיש כמה סיבות, ממש טובות, ואנחנו כאן כדי להזכיר לכם אותן.

כי לומדים מכל עצה
קודם כול, אמרה ידועה – ומה לעשות, נכונה – היא שלומדים מכל עצה. חשבו על זה, היזכרו במצבים שבהם הייתם תקועים עם עצמכם באיזשהו מקום פנימי או חיצוני, לא ידעתם מה לעשות, ופתאום הגיעה עצה, שפקחה לכם את העיניים לראות את הדברים ממקום אחר לגמרי. לפעמים עצות יכולות להגיע מהכיוונים הכי לא צפויים, כמו הילד שלכם או מישהו שעומד אחריכם בתור לסופר ואומר משפט שבדיוק מתאים למה שאתם מתלבטים בו באותו זמן. כל עצה, כל זווית ראייה של אדם אחר, יהא אשר יהא, תמיד תמיד מלמדת אותנו משהו שאנחנו לא רואים בעצמנו באותו זמן או לא חושבים עליו בעצמנו באותו זמן. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באדם שמומחה בייעוץ, שמומחה בהבנת המקום שבו נמצאים האנשים המגיעים להתייעץ עמו ובהבאת נקודת המבט האחרת. כל עצה – מביאה משהו חדש. תמיד.

נקודת מבט ממישהו מבין, שיכול ויודע לעזור.

נקודת מבט ממישהו מבין, שיכול ויודע לעזור.

כי למיסטיקנים יש יכולת לחפור במעמקי נפשך…
מיסטיקנים יודעים איך לחפור במעמקי הנפש שלכם, יש להם יכולת כזאת, ולהוציא משם פתרונות לעתיד. ממש כך. לכן, העצה שלהם שווה, שווה מאוד. למה? מפני שהם לא סתם נותנים עצה מעצמם – כמו כל אדם אחר שעמו תתייעצו – אלא הם בעצם נותנים לכם עצה מעצמכם. כל התשובות הרי נמצאות בתוכנו, אבל לרוב, במקומות שבהם אנחנו לכודים בתוך המצוקות שלנו, הן פשוט נסתרות מאיתנו. הן נסתרות בגלל הפחדים, בגלל הספקות, בגלל החששות, בגלל גורמים חיצוניים שמשפיעים על החשיבה שלנו, בגלל המון המון דברים. מיסטיקן יודע כיצד לפלס דרך בין כל הדברים האלה, ולהגיע אל האמת הפנימית של כל אחד מאיתנו.

כי הנסתר הוא עולם עשיר שכדאי לחקור בו בזהירות ובאחריות
עולם הנסתר הוא עולם רווי בעצות, בפתרונות ובדרכים לתיקון ולריפוי של מקומות כאובים ורגישים בתוכנו. למרות זאת, ואולי בגלל זאת, חשוב מאוד להיכנס אליו בזהירות ומתוך אחריות רבה. אם תפנו לעצה לקלפי טארוט בעצמכם או בעזרת חבר, סביר להניח שהקריאה לא תהיה מדויקת ומכוונת כמו קריאה אצל מיסטיקן. העובדה שהמיסטיקה מציעה לנו המון כלים לעצות ממש טובות ומועילות, דורשת מאיתנו להתנהג עמה בזהירות יתרה ומתוך כבוד ליכולות שלה. לכן, מיסטיקן – איש מקצוע שאמון על המיסטיקה – הוא האדם המתאים ביותר לייעץ באמצעות מיסטיקה. פשוט, נכון? רבים מאיתנו שוכחים את זה בזמן אמת, ולפעמים נלכדים בתוך עצות מיסטיות שמגיעות ממקורות שאינם מהימנים. שימו לב לזה ונהגו באחריות הדרושה.

עכשיו אתם מבינים למה עצה היא הדבר החשוב ביותר שתוכלו לתת לעצמכם? כל שנותר לכם הוא פשוט להתקשר.

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
רויטל האסטרולוגית
רויטל האסטרולוגית
אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
דליה תמיר
דליה תמיר
נומורלוגית, מדיום, יועצת רוחנית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה