שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

גורל לעומת בחירה חופשית

גורל לעומת בחירה חופשית – מה באמת נכון?
"זה בגורל שלך, אין מנוס…", "זה עולם של בחירה חופשית – כל אחד יכול לכוון את חייו כראות עיניו"… נכון שכולכם מכירים את שני המשפטים האלה או את המשפטים הדומים להם? אין אחד שלא שמע אותם, ורובנו בדרך כלל לא מבינים איך הם מסתדרים יחד – הגורל והבחירה החופשית, ובדרך כלל מחליטים שאנחנו מאמינים או בגורל או בבחירה חופשית. אז זהו, שיש אפשרות שלישית – והיא זו שבאמת נכונה.

מהו גורל?
גורל הוא ככל הנראה תסריט החיים שעמו נולדנו, ומקורו בגלגולים קודמים. על פי האמונה במרבית התורות הרוחניות, כמו גם בתורות המיסטיות, כל גלגול שלנו על פני האדמה הזאת נועד לקדם אותנו בהתפתחות הרוחנית שלנו כנשמות בתוך גוף, ועל כן אנחנו איננו מגיעים "דף חלק" לעולם הזה בעת לידתנו, אלא נושאים עמנו מטענים נפשיים, רגשיים ואפילו מנטליים מגלגולים אחרים שבהם חווינו חוויות שונות. הגורל, לפיכך, הוא סך הדברים שעלינו לעבור בגלגול הזה, והם נגזרים מגלגולים קודמים וקבועים מראש בעת הלידה שלנו. זהו "בית הספר" שעל כל אחד מאיתנו יהיה לעבור בגלגול הנוכחי שלו.

גורל לעומת בחירה חופשית

מה הזמן מסמן לי?

ובחירה חופשית?
בחירה חופשית היא אכן היכולת שלנו לבחור בחיים האלה ולעצב אותם כראות עינינו – אך העניין הוא שהיא אינה בחירה חופשית מוחלטת. מה זאת אומרת? זאת אומרת שכל אדם, בהתאם לגורל שהוא מביא עמו לאותו גלגול חיים, יכול לבחור מתוך האפשרויות הנתונות לו. כלומר, הבחירה היא מתוך גורל נתון, מתוך אפשרויות המוכתבות מראש.

אז איך זה מסתדר יחד?
זאת אומרת, בעצם שני המשפטים האלה נכונים בחלקם – כי כל אחד מאיתנו גם נתון בתוך גורל קבוע מראש וגם אוחז בידיו בחירה חופשית, מתוך אותו גורל. הגישה הזו, אגב, מתאימה מאוד לאמרה הידועה מן המקורות היהודיים: "הכול צפוי והרשות נתונה".
מיסטיקנים העובדים עם שיטות כמו קריאה בכף היד, אסטרולוגיה, נומרולוגיה ועוד – יכולים לעזור לנו בעניין הזה. מצד אחד הם יכולים לאתר את הגורל שבאנו עמו ואת הדברים שיהיה עלינו לעבור. מצד שני, תפקידם הוא לאתר את שדה האפשרויות הנתון לבחירתו של אותו אדם – ולחזק אותו בבחירה החופשית שלו. באופן הזה, אם לאדם יש גורל קשה, הוא יכול לקבל ייעוץ מיסטי שיכלול כלים להתמודדות. אם לאדם יש גורל נוח יותר, המיסטיקן יעודד אותו לבחור, להעז וליזום מתוך שלל האפשרויות המונחות בפניו בגלגול הנוכחי. כלומר – גורל ובחירה חופשית לגמרי שזורים זה בזה, ויש דרך להבחין ביניהם ולכוון אתכם לטוב ביותר האפשרי עבורכם.
רוצים לדעת מה נתון בגורל שלכם? רוצים לגלות מה באמת אפשרויות הבחירה העומדות בפניכם ולהפסיק להתלבט באשר ליכולת שלכם או לאי היכולת שלכם להגשים את החלומות שלכם? בדיוק בשביל זה נמצאים כאן יועצי המיסטיקה שלנו. חייגו אליהם עכשיו.

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
אסתר תהלים וקבלה
אסתר תהלים וקבלה
נומרולוגית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
רבקה פז
רבקה פז
נומרולוגית, מתקשרת,קוראת בטארוט ומדיום

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה