שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

מחשבון התאמה זוגית

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
יהודית קונפרטי
יהודית קונפרטי
מטפלת בפסיכולוגיה אלטרנטיבית, NLP ודימיון מודרך

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
ריתה בר
ריתה בר
מתקשרת, מדיום, נומרולוגית, יועצת רוחנית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

מחשבון התאמה זוגית: למי שנמצא בפתחו של קשר חדש, אחרי דייט ראשון או לאישור סופי…
אם אתם שוקלים אם להכניס אדם מסוים לחייכם כבן זוג, מעוניינים להבין יותר מה טומן בחובו החיבור ביניכם ועם איזה אדם בעצם יש לכם עסק, ואם אתם כבר נמצאים בתוך קשר אך מעוניינים להבין כיצד תוכלו למנף אותו ומהם הקשיים שמהם לא תוכלו להימנע – מחשבון התאמה זוגית יסייע בכל אלה.

אמנם אומרים ש"הלב יודע", אך גם אם אתם רומנטיקנים מושבעים, תיאלצו להודות שלעתים בלהט ההתאהבות הראשונית איננו חשים בכול, לא מרגישים הכול ולא מודעים לאתגרים שעלולים לצוץ הלאה בקשר שבו אנחנו נמצאים. מחשבוני התאמה זוגית נמצאים בהישג יד ברשת כיום, והם מאפשרים לנו להבין מעט יותר לאן אנחנו נכנסים. מה שלא עושה הרגש, עושה הנומרולוגיה או האסטרולוגיה…

מחשבוני התאמה זוגית
קיימים כמה וכמה סוגים של מחשבוני התאמה זוגית ברשת, וכל אחד מהם מספק לנו מידע שונה מעט לעומת האחר באשר לטיב החיבור הזוגי, לפוטנציאלים ולקשיים הצפויים. אפשר לבחור סוג אחד ולהשתמש בו ואפשר לבדוק באמצעות כמה מהם, ו"להצליב מידע", וכך להרחיב את הספקטרום שלנו על אודות הקשר הנוכחי או העתידי שלנו.

מחשבון התאמה זוגית
מחשבון התאמה לפי הנומרולוגיה
מחשבוני התאמה שמחשבים על פי הנומרולוגיה יגלו לנו את הערך הנומרולוגי שלנו ושל בן הזוג שלנו, ואת ההתאמה הקיימת בין הערכים הנומרולוגיים הללו. מחשבונים כאלה מחשבים לפי תאריך הלידה של כל אחד מבני הזוג ומספרים לנו על ההתאמה בין שתי הספרות שהתקבלו. ישנם מחשבונים נומרולוגיים מסוג נוסף, שבהם ההתאמה נבדקת על פי השמות ושמות המשפחה של בני הזוג. במקרה כזה נקבל בדרך כלל פירוט של הערכים הנומרולוגיים המלאים של כל אחד מן השמות, וגם את סיכויי ההתאמה ביניהם, באחוזים. נוסף על כך, תופיע גם פרשנות מילולית ביחס לקשר. בבדיקה נומרולוגית נוספת נחבר את הספרות של שני בני הזוג – וזו תהיה הספרה שתאפיין את הקשר עצמו ותשקף את טיב החיבור ואת איכויותיו, שכן הקשר הוא בעצם מהות עצמאית.

מחשבון התאמה זוגית לפי האסטרולוגיה
גם האסטרולוגיה מציעה מחשבוני התאמה זוגית, וגם בהם עלינו להזין את תאריכי הלידה המלאים שלנו ושל בן הזוג שלנו – הנוכחי או הפוטנציאלי. אלא שכאן, במקרה של אסטרולוגיה, ההתאמה תיבדק בהתאם למזלות, והתשובה שייתן המחשבון תהיה לפיהם; נקבל את המזל של כל אחד מבני הזוג, ואת הפירוש של חיבור רומנטי בין שני מזלות אלה.

לפי האסטרולוגיה הסינית
מחשבון התאמה אסטרולוגי נוסף שקיים הוא לפי האסטרולוגיה הסינית; גם כאן נזין את תאריכי הלידה שלנו, אך התוצאות שנקבל יהיו בהתאם לשנת הלידה הסינית שלנו. כאן נגלה מה הם המאפיינים של כל אחד מבני הזוג על פי החיה של שנת הלידה הסינית שלו, כמו גם את הפרשנות לחיבור בין שני הטיפוסים והתייחסות ספציפית לתחום הרומנטי.


דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה