שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

אילה קופינסקי: איך תפגשי את בן הזוג שלך

איך תפגשי את בן הזוג שלך, ומה את חייבת לעשות בשביל זה?
יש המון רווקות שמגיעות אלי, ואחרי שאני מזהה את המקום שבו הן נמצאות, את הכישורים של כל אחת מהן ואת סוג הזוגיות שהיא זקוקה לו – כל זה באמצעות הנומרולוגיה – עיקר העבודה שאני עושה איתן היא לעזור להן דווקא בדברים פרקטיים.

את צריכה לעשות דברים בעצמך כדי שזה יקרה!
לדוגמה, יש בחורה אחת שמדברת איתי כל הזמן, בת שלושים וחמש בערך, אחות טיפול נמרץ וחדר ניתוח, יש לה גם תואר שני והיא גם אחות – מאוד שכלתנית, קצת מוזרה, לא יוצאת בכלל, מאוד קבורה בעבודה. והיא תמיד שואלת אותי, "תגידי לי איך נראה בן הזוג שלי," ואני אומרת לה, "איך אגיד לך אם את לא יוצאת ולא מנסה אפילו ולא עושה שום דבר בשביל זה?"

אחר כך היא התחילה קצת לצאת עם בחורים, הייתה קצת יותר בשלה, ואז בתקופה הזאת בכל פעם שאלה אותי על אותו בחור. הסברתי לה שהבחור הזה לא בשל, שהוא עוד תינוק. אבל היא המשיכה את הקשר איתו, ובכל פעם הם היו חוזרים לשבוע-שבועיים ואז נפרדים לחודשיים. בסוף היא התייאשה ממנו וסיימה את הקשר סוף סוף. זאת הייתה התחלה, וככה יכולתי יותר לעזור לה, כי היא התחילה לעזור לעצמה.

מהי זוגיות קרמאטית?
ואז היא שאלה מה לעשות הלאה, כי עדיין חשבה שאם עכשיו התחילה לעשות משהו בכיוון, בן הזוג שלה יגיע אליה הביתה ופתאום ידפוק בדלת. אמרתי לה שתתחיל ללכת למשרדי שידוכים, שתירשם לאתרי היכרויות, לטיולי פנויים-פנויות – כי האמת שיותר מתאים לה "אחד על אחד". עם הזמן גילינו שסוג הזוגיות שמתאים לה הוא "זוגיות קרמאטית". מהי זוגיות קרמאטית? זה מצב שבו יש קשר שקיים עוד מגלגול קודם – שצריך לבוא בן זוג אחד, שאיתו נתקן את הדברים שיש לנו לתקן איתו. בדרך כלל הקשרים האלה מגיעים בגיל צעיר יחסית. לפעמים זה קשר מטורף בין אחים או בין הורה לילד, אבל הרבה פעמים זה בזוגיות. ואם אתה יוצא עם אדם כזה, ויש פרדה, הרבה פעמים יש חסימה אחר כך וקשה מאוד מאוד ליצור זוגיות חדשה.

לפעמים צריך לנסוע רחוק כדי למצוא קרוב
אותה בחורה המשיכה, ואכן יצאה, בעידודי, פגשה בחורים, ולא פגשה את הזיווג הקרמאטי שלה. הבנו שכנראה הם פספסו זה את זה בגיל צעיר, ועכשיו יהיה קשה יותר. בסופו של דבר ראיתי אותה נוסעת לאפריקה לעבוד ופוגשת שם את בן הזוג שלה, וזה מה שבאמת קרה. באפריקה היא פגשה בחור מאירופה, שבא לעבוד שם כמוה, ומשם הכול קרה די מהר. כשהיא פגשה אותו היה לה ברור שזה הבחור שחיכתה לו כל חייה, ומאז הם בקשר נפלא, ובדרך לילד ראשון היום. כשהיא סיפרה לי עליו, מיד כשבדקתי ידעתי שזה האיש שיהיה לה טוב איתו. שזאת הסיבה האמיתית שהיא נסעה לאפריקה.


דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה