שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

קריאה בכף היד

קריאה בכף היד
"כל מה שאתם מחפשים נמצא ממש לנגד עיניכם" – מכירים את המשפט הזה? שמעתם אותו פעם? אנחנו רוצים להוסיף עליו, שלפעמים כל מה שאתם צריכים נמצא ממש בכף ידכם… תרתי משמע. על קריאה בכף היד שמעתם? מדובר באחת השיטות הזמינות ביותר, ולפי המומחים בה – גם האמינות ביותר.

מהי קריאה בכף היד?
אז מסתבר שקריאה בכף היד היא הרבה מעבר לדימוי העממי שיש לכם בראש; לא רק מגדת עתידות שיושבת בחדר אפל, מביטה בכף ידכם וחורצת את גורלכם – אלא מדובר בשיטה מפורטת ומדויקת מאוד, ששמה "כירולוגיה". כירו – יד, לוגיה – תורה (מיוונית), היא תורה שהתפתחה בתרבויות שונות לאורך מאות שנים, וכיום היא משמשת קיימת כתורה בעלת רבדים רבים, מעוגנת בתאוריה ובעלת דרכים ברורות מאוד לפרש את כפות הידיים שלכם. הדבר העומד בבסיסה הוא התפישה כי המאפיינים הפנימיים ביותר של האדם מתבטאים בכפות הידיים שלו, באופן מפורט ביותר, וכי אפשר לזהות אותם ולקרוא אותם מתוך כפות הידיים. יתרה מכך, על פי הכירולוגיה, ישנם קווים רבים בכפות הידיים שמשתנים במהלך חייו של אדם, בהתאם לדברים שאותם הוא עובר ולמהלכים שבהם הוא נמצא באותו זמן בחייו – ועל כן מדובר בתורה שיכולה לאתר גם דברים מולדים, גם דברים עכשוויים, גם פוטנציאלים וגם אפשרויות מימוש ודרכי מימוש.

קריאה בכף היד

מה קווי כף היד שלכם מסמנים?

כיצד מתבצע התהליך?
כאשר אתם מגיעים לכירולוג או לכירולוגית מומחים, הם יקראו בשתי כפות הידיים שלכם. כל אחת מכפות הידיים מייצגת דבר אחר, חלק אחר באישיות שלכם ובביטויי החיים שלכם. הם מאבחנים את צורת כף היד, את אורכי האצבעות וצורותיהן, את הקווים השונים החרוצים בכפות הידיים, הגבעות שבכפות הידיים שלכם ועוד. את כל אלה הם מנתחים ויוצרים סינתזה שלהם, וכך מאפיינים אתכם, קוראים את העבר שלכם ואת ההווה שלכם, כמו גם אירועים עתידיים פוטנציאליים. חשוב לציין שעל פי הכירולוגיה, הקווים בכפות הידיים משתנים כל העת, עם הדברים המתרחשים בחייו של האדם, ועל כן קריאת העתיד היא בגדר אפשרויות וכיוונים, ולא בגדר – "גורל מוגדר מראש".

מהם הדברים העקרוניים שעליהם מבוססת קריאה בכף היד?
הדברים העקרוניים שעליהם מבוססת הקריאה בכף היד הם ראשית ההבדל בין כפות הידיים: יד ימין מייצגת את המודע ואת החלק החושב, כמו גם את ההצלחה והפרנסה שלכם. זאת בעוד יד שמאל מייצגת את הלא מודע ואת החלק הרגשי, וכן דברים כמו אהבה, משפחה וילדים. עוד מקובל לחלק את כפות הידיים למימוש ולאפשרות: יד ימין מייצגת דברים שקרו ושעשינו ומה מתרחש בפועל, בעוד יד שמאל מייצגת את הפוטנציאלים שלנו – המולדים והעתידיים. הקווים המרכזיים שאליהם מתייחסים הם החיים, קו הגורל, קו הלב וקו הראש. חשוב לציין שגם כאן, כמו בתחומים אחרים, קיימות אסכולות שונות, והן נבדלות ביניהן במאפיינים אחדים (למשל – באיזו יד יש לקרוא והאם יש צורך לקרוא בשתי הידיים).
אם אחרי כל זה אתם סקרנים, ודאי תשמחו לדעת שכיום יש כירולוגים רבים שקוראים בכף יד גם אונליין, וזאת בזכות האפשרות הפשוטה לשלוח להם תמונה ברורה של כפות הידיים באמצעות הטלפון הנייד. לפיכך, תוכלו לפנות לאחד המיסטיקנים שלנו העובדים באמצעות קריאה בכף היד, ולגלות עד מהרה מה טמון בכף ידכם… תרתי משמע.

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
רויטל האסטרולוגית
רויטל האסטרולוגית
אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
דליה תמיר
דליה תמיר
נומורלוגית, מדיום, יועצת רוחנית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה