שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

תקשור כאמצעי לשינוי מציאות

תקשור כאמצעי לשינוי מציאות – האם זה באמת עובד?
שוב ושוב מספרים לכם שיש כיום המון סודות, שיטות וקסמים שישנו לחלוטין את המציאות שלכם, יזמנו לחיים שלכם את הדברים שבהם אתם חושקים ויפתרו את כל בעיותיכם. האמנם? אנחנו לא יודעים לגבי השיטות האחרות, אבל אחת השיטות הבדוקות לשנות את המציאות שלכם – היא תקשור.

מהו תקשור – תזכורת קצרה למי שעוד לא יודע
תקשור הוא אחת משיטות המיסטיקה הנפוצות והמוכרות ביותר כיום; מדובר במצב שבו המתקשר – מי שמבצע את התקשור – מקבל מסרים מעולמות רוחניים עליונים, מסרים המיועדים במיוחד ללקוח שיושב אצלו ומיועדים להדריך אותו. המסרים אינם מתקבלים באמצעות חמשת החושים הרגילים שלנו, אלא באמצעות חיבור למקורות גבוהים יותר, ובדרך כלל באמצעות תודעה פתוחה וחיבור ייחודי שיש לכל מתקשר. כל מתקשר מקבל מסרים ממקור רוחני אחר – כאשר ביניהם קיימים מלאכים, ישויות אור, ישויות אחרות מממדים גבוהים, ועוד ועוד.

תקשור

איך אפשר להשתמש בו לשינוי המציאות שלכם?
אז ככה, אם כבר שאלתם, תקשור הוא אמצעי מעולה לשינוי מציאות. ולמה? מפני שהמסרים המתקבלים בו הם מסרים אישיים המיועדים לכם ורק לכם, ובאמצעותם תוכלו לקבל כמה דברים: פתרון לבעיות ולשאלות מיידיות המטרידות אתכם, נקודת מבט חדשה על דברים ישנים בחייכם – כולל כאלה שבמשך הרבה מאוד שנים פשוט "אינם עובדים לכם", ואפשרות לפתוח עם עצמכם דרך חדשה ולעשות עבודה פנימית מעמיקה לאור התובנות החדשות שתקבלו. נקודת מבט חדשה, הסתכלות אחרת על דברים שקורים לכם שוב ושוב בחיים, על מקומות שבהם אינכם מצליחים כפי שהיו – וחשוב מכך – גילוי של שורש הבעיה ואפשרות ללכת בדרך אחרת, כל אלה ניתנים לכם בתקשור, ולפחות לדעתנו – הם הם הדרך האמיתית ליצור שינוי אמיתי בחיים.

איך תדעו אם זה עובד או לא?
אז באמת, איך יודעים? נדמה שזאת שאלת השאלות, אבל בעצם התשובה עליה מאוד מאוד פשוטה: הדרך לדעת אם תקשור כאמצעי לשינוי מציאות עובד היא לנסות אותו – ללכת עם התהליך, ולהרגיש אם אכן קורה לכם שינוי אמיתי. אם אתם רואים שאתם מצליחים לקבל החלטות ממקום אחר מזה שהייתם רגילים אליו, אם אתם מרגישים שהתגובות שלכם משתנות, ואם כתוצאה מכל זה מתחילים לקרות אירועים אחרים בחייכם – דעו שזה עובד לגמרי. כאשר אתם יוצרים שינוי אמיתי בתוככם, מפנימים את הדברים שמכשילים אתכם ומסכימים ללכת עם עצמכם בדרך חדשה – לא עובר זמן רב עד שתראו שהמציאות שלכם משתנה לחלוטין, ולפעמים תמצאו את עצמכם במקומות שבכלל לא חשבתם שתגיעו אליהם. לטובה כמובן.

אם כל זה שכנע אתכם, והאמת – גם אם זה לא שכנע אתכם – אנחנו מציעים לכם להתנסות בעצמכם ולהיווכח ביכולת של התקשור לשנות את המציאות שלכם, לחלוטין. היכנסו עכשיו לאתר שלנו ובחרו אחד מהמתקשרים המומלצים שלנו. חבל על כל רגע של סבל…

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
רויטל האסטרולוגית
רויטל האסטרולוגית
אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
דליה תמיר
דליה תמיר
נומורלוגית, מדיום, יועצת רוחנית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה