שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

האם ניתן לדעת את העתיד ולשנות אותו?

האם ניתן לדעת את העתיד ולשנות אותו – ומה זה בכלל לדעת את העתיד?
שיטות רבות לחיזוי מיסטי מבטיחות לכם שהן יכולות לגלות לכם את העתיד, ונשבעות שכל מה שיאמרו הוא מדויק. אולי זה נכון בחלק מהמקרים, אבל כשדיברנו עם המיסטיקנים שלנו, הם הסבירו את הדברים הבאים, שחשוב לדעת – לגבי גילוי וחיזוי עתידות, והאם ניתן לשנות את העתיד.

קודם כול – מה זה בכלל לדעת את העתיד?
אז ככה. אמנם יש מיסטיקנים שנשבעים שכל מה שהם אומרים מדויק ומתגשם, והם יכולים להגיע עד לרזולוציה של "תפגשי גבר גבוה, בלונדיני, עם האותיות ת' ו-א' בשם". אף על פי כן, מיסטיקנים רבים מסבירים את המורכבות של חיזוי העתיד.

הם אומרים כי אמנם יש שיטות כמו תקשור או קריאה בקפה, ואלו תלויות במסרים שאותו מיסטיקן מקבל באותו רגע, אך יש גם שיטות חיזוי כמו אסטרולוגיה או נומרולוגיה, שאינן תלויות במסרים שהמיסטיקן מקבל. השיטות הללו נסמכות על ידע קבוע שעמו באתם לעולם – כמו תאריך הלידה שלכם והשם שלכם, ועל סמך זה, על סמך הנתונים הללו ועל סמך שיטות פענוח וניתוח ידועות מראש – הן חוזות את העתיד שלכם.

לדעת את העתיד

באילו שיטות מיסטיות אפשר לגלות את העתיד?
מומחים שעובדים בשיטות החיזוי כמו אסטרולוגיה ונומרולוגיה, והאמת שגם מתקשרים לא מעטים וכן פותחים בקלפי טארוט, מבהירים כי אפשר לראות פוטנציאל וכיוון. באסטרולוגיה ובנומרולוגיה הפוטנציאל העתידי האפשרי קבוע בנתונים שעמם נולדתם, כאמור. בשיטות האחרות גם מדובר בפוטנציאל עתידי, והוא תלוי במקום שבו אתם נמצאים באותו זמן וכן – גם בדברים שאותו מיסטיקן קולט בזמן שאתם אצלו.

כך או כך, רוב המיסטיקנים שדיברנו עמם מדגישים כי הרבה פעמים המימוש או אי המימוש של החיזוי העתידי שהם נותנים – תלוי בבחירה החופשית של אותו אדם. כלומר, אם הוא בוחר בדרך המסוימת שאותה הם רואים, ככל הנראה החיזוי יהיה מדויק. אם הוא בוחר בדרך אחרת מזו שהם רואים – יכול להיות שהעתיד שלו ישתנה לגמרי.

האם אפשר לשנות את העתיד?
לפיכך, בעצם אפשר לשנות את העתיד – במרבית המקרים – שכן מדובר בפוטנציאלים ולא בדברים מוחלטים. פוטנציאלים אומרים לנו מה יקרה אם נמשיך בדרך מסוימת או אם נלך בדרך אחרת – מה יתממש ויתגשם בה. ברגע שנשנה את הדרך – הפוטנציאל יכול להשתנות גם הוא. בשיטות כמו אסטרולוגיה ונומרולוגיה הדברים מוחלטים יותר, שכן לפיהן האפשרות הקיימת היא אחת, והאדם יכול לממש אותה או לא לממש אותה, ואז העתיד שלו גם ישתנה, מן הסתם.

כלומר, הדברים תלויים רבות בבחירות שלנו ובמה שאנחנו עושים בתוך היום יום. חלק מהמיסטיקנים ציינו שבמקרים מסוימים הדברים מוחלטים יותר, שכן מדובר בנקודות מפתח בתסריט הגורל של האדם, ולכן אלו דברים שככל הנראה יתממשו, גם אם בדרך אחרת ממה שנראה בחיזוי באותו זמן שבו הוא נערך.

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
יהודית קונפרטי
יהודית קונפרטי
מטפלת בפסיכולוגיה אלטרנטיבית, NLP ודימיון מודרך

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
ריתה בר
ריתה בר
מתקשרת, מדיום, נומרולוגית, יועצת רוחנית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה