שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית

גלו איך לבחור בת זוג ב-5 צעדים פשוטים!

שיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית: תשובות מדויקות לכל השאלות בתחומי החזרת אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה ועוד
אסתר תהלים וקבלה
אסתר תהלים וקבלה
נומרולוגית

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)
רבקה פז
רבקה פז
נומרולוגית, מתקשרת,קוראת בטארוט ומדיום

זמין/ה לשיחה
(מומלץ לשמור את מספר הטלפון בזיכרון המכשיר)

"אני רוצה מישהי שאני נמשך אליה ושגם תהיה החברה הכי טובה שלי"… כמה פעמים שמעתם את עצמכם אומרים את המשפט הזה? אז נכון שרוב הגברים ממצים את ההגדרות שלהם לבת הזוג האידאלית במשפט הזה, אבל בכל זאת רבים מהם נשארים לבד, ללא בת הזוג המיוחלת.

לפיכך, אולי כדאי לחדד טיפה את ההגדרות ולראות איפה הן פוגשות את המציאות. במאמר הזה נראה לכם איך בחמישה צעדים פשוטים תוכלו לבחור נכון את בת הזוג שלכם.

צעד ראשון: האם אתה נמשך אליה?
גברים זקוקים למשיכה מיידית, ובדרך כלל גם יודעים אחרי חמש שניות אם הם נמשכים לאישה שמולם. זאת בעוד שאצל נשים המשיכה יכולה להתפתח, והיא בנויה רבות על המשיכה הפנימית. אז כן, משיכה היא חשובה, וגם גברים שמנסים להתעלם מהממד הזה (אין הרבה כאלה), מגלים שאי אפשר לעשות זאת. אז הצעד הראשון צריך להיות המשיכה – אישה שאתה נמשך אליה, תהיה מוכן להיות פתוח אליה ולעשות הרבה למענה בדרך כלל.

צעד שני: האם היא גורמת לך להרגיש טוב עם עצמך?
הצעד השני הוא לבדוק אם היא גורמת לך להרגיש טוב עם עצמך. אישה צריכה לדעת לפתח את הגבריות של הגבר שלצדה, וקל לראות את הבסיס שלה לפי ההרגשה הראשונית שלך לידה. אם אתה מרגיש טוב לידה בסופו של דבר, אם אתה לא מרגיש תחת ביקורת נוקבת – סימן שיש פה פוטנציאל.

צעד שלישי: האם אתה מרגיש שאתה רוצה לתת לה?
זה עדיין לא מספיק להרגיש טוב על יד מישהי; חשוב שגבר ירגיש שהוא רוצה לתת לאותה אישה. בדגש על ירגיש (ולא – יחשוב, למשל, או יחשוב שזה מה שנכון לעשות). אם היא מוציאה ממך את הרצון לתת הטבעי שלך, דע שאתה באזור טוב מבחינתך, אזור שתומך בגבריות שלך ויאפשר לך לתת את מה שיש לך. כי תרצה בכך. ככל שהרצון שלך לתת לה, להעניק לה, לפנק אותה ולעשות שיהיה לה טוב ונעים – גדול, כך תדע שאתה בכיוון הנכון.

צעד רביעי: האם אתה מרגיש שהיא מוציאה ממך את הטוב שבך?
זה שלב מתקדם יותר והוא קשור לשני הצעדים הקודמים שציינו. אם באופן טבעי אתה מרגיש נעים לידה, ואם באופן טבעי אתה מרגיש שאתה רוצה לתת לה – עכשיו הגיע הרגע לבדוק אם ההיכרות עמה גורמת לך להיות "אדם טוב יותר". זה אולי נשמע כמו קלישאה, אבל זה לא. כשגבר פוגש אישה שנכונה לו, לפעמים עצם העובדה שהיא רואה אותו דרך עיניה, כבר גורמת לו לרצות לשפר בעצמו כל מיני דברים, לגדול ולהתפתח – לפעמים אפילו במקומות שהיא אינה מודעת אליהם והם לגמרי בינו ובין עצמו.

צעד חמישי: האם אתה רואה עתיד משותף איתה?
בסופו של דבר – האם אתה רואה עתיד משותף איתה? האם אתה רואה את עצמך חי איתה בטוב לאורך זמן? האם אתה רוצה שהיא תהיה אימא של הילדים שלך? גברים יודעים דברים כאלה תוך זמן לא רב, ויגיע הרגע שתשאל את עצמך את השאלה הזאת. אם התשובה עליה חיובית – יש לך כל האישורים להתקדם עם הקשר הזה ולתת לו להתפתח ולפרוח.

זקוק עדיין לייעוץ ולהכוונה? אתה מוזמן להתקשר לקו המיסטיקנים שלנו, המומחים המחכים לך בכל שעה של היום ושל הלילה – ולהתייעץ עמם לגבי הצעד הבא שלך בתחום האהבה, או בכלל.


דירוג

כתיבת תגובה

תגובות מהפייסבוק

מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה