שיחות ייעוץ
36,359
שיחות ייעוץ
עצות ששינו חיים
120,471
עצות ששינו חיים
צוות היועצים של מרכז המיסטיקה זמין בשבילכם כדי לתת מענה לכל בעיה
השירות זמין מטלפון סלולרי בלבד
מספר הטלפון שלנו
072-329-2000
זוגיות פרנסה וקריירה בחירה והחלטה אי ודאות ייעוץ אישי
 
כיוון בחיים דימוי עצמי פתרון חלומות תקשור מודעות עצמית
הצטרפו למועדון ה-VIP!
הצטרפו למועדון ה-VIP שלנו וקבלו 30% הנחה על שיחת ייעוץ ובנוסף:
שיחות ייעוץ מוזלות
טיפים אישיים
הסודות מאחורי הקלעים של עולם המיסטיקה
 
דואר אלקטרוני:


מישל המתקשרת
מישל המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
תמיר בן אשר
תמיר בן אשר
נומרולוג

לא זמין/ה לשיחה
עדי המתקשרת
עדי המתקשרת
מתקשרת

לא זמין/ה לשיחה
צילה פלד
צילה פלד
אסטרולוגית

לא זמין/ה לשיחה
שולה מזרחי
שולה מזרחי
אסטרולוגית, מתקשרת
לא זמין/ה לשיחה
ברוכים הבאים לאתר מרכז המיסטיקה! בואו ללמוד ולגלות דברים חדשים על עצמכם, למצוא את הדרך אל האושר ולקבל מידע וייעוץ לשיפור רוחני שיסייע לכם להפיק את המיטב בכל תחומי החיים. 

הורוסקופ

הוא למעשה הפרשנות של כל אסטרולוג לציון של מיקום הכוכבים ביום מסוים או בתקופה מסוימת במפת השמים, הוא מאפשר לנו לדעת את ה"כיוון האנרגטי" הצפוי לנו באותו זמן שאליו הוא מתייחס. ה"תחזית" שאנו מכירים משקפת את יחסי הכוכבים והכוחות ביניהם בשמים, ומאחר שהכוכבים נעים בשמים כל העת ולכן המפה משתנה, הורוסקופ הוא כאמור תחזית לזמן ספציפי. אפשר להתייחס לתחזית לשנה מסוימת, לחודש מסוים, לשבוע מסוים, ליום מבוקש (למשל במקרה של נישואין, ניתוח או אירוע חשוב אחר) ואפשר לחשב הורוסקופ אפילו לשעה מדויקת.

אנשים רבים כיום נוהגים לקרוא את ההורוסקופ שלהם, ולהיעזר בו כדי להבין מה "הכיוון" של אותו יום או של אותו שבוע, מאילו דברים כדאי להיזהר ולמה כדאי לשים לב. זה שנים רבות שהאסטרולוגיה קיימת ומתפתחת בקרב עמים שונים ברחבי העולם; בין היתר, נזכיר את האסטרולוגיה ההודית ואת האסטרולוגיה הסינית – הידועות יחסית, אך קיימות גם אסטרולוגיה קבלית (יהודית), הייתה אסטרולוגיה בבלית, אסטרולוגיה הלניסטית ועוד. ההורוסקופים שאנו בעולם המערבי מכירים כיום משתייכים ברובם לאסטרולוגיה המערבית (שגם בה קיימים כמה ענפים), שהתפתחה ביוון מתוך מדע האסטרונומיה ובמקביל אליו. נציין כי בכתיבתם את התחזיות, מרבית האסטרולוגים כיום נמנעים מלהתייחס ל"דברים ספציפיים שאמורים לקרות היום" ומסתפקים בהכוונה כללית יותר. זאת אומרת, הורוסקופ יכול לסייע לנו להבין מה הם האתגרים שאנו יכולים לעמוד בפניהם באותו זמן, מה השפע שיכול להגיע אלינו או להיפתח בפנינו באותה תקופה, ולאילו נקודות כדאי לשים לב. על פי רוב, אנו נוהגים לקרוא את ההורוסקופ של "המזל שלי" – הוא מזל השמש, אך כיום יותר ויותר אסטרולוגים ממליצים לקרוא במקביל גם את ההורוסקופ של מזל האופק של האדם, כדי לקבל תמונה מלאה יותר. זאת מכיוון ששני המיקומים – של השמש ושל האופק בשעת הלידה – נחשבים למשפיעים ביותר על האדם בהתנהלותו היומיומית.

למתעניינים המבקשים להעמיק מעט, מומלץ לקרוא גם את התחזית השבועית הכללית, כדי להבין אילו שינויים משמעותיים עומדים להתרחש השבוע בשמים ומה ההשלכות שלהם לגבי המתרחש בכדור הארץ. בעזרת מעט יצירתיות ומחשבה, כל אחד יוכל להסיק מכך מסקנות באופן כללי גם לגבי התסריט האישי שלו, בהתאם למתרחש בחייו באותה העת.
תפריט
חייגו עכשיו למרכז המיסטיקה